ALCHEMISTA – branża SEM, SEO, interaktiv

Nazwa przygotowana dla firmy działającej w branży SEO, SEM, interaktiv.

Celem klienta było stworzenie nazwy, która odznaczałaby się oryginalnością, charyzmą, niebanalnym źródłosłowem. Która pozwalałaby wyjść poza panujące w branży trendy nazewnicze, głównie związane z nagminnym używaniem słów kluczy – SEO, SEM. Ważnym kryterium była jej długość, dobre brzmienie oraz komunikatywność. Nazwa miała także oznaczać firmę dalece wychodzącą poza rynkową przeciętność, odznaczającą się wyjątkowością. Zbudowaną jednak na solidnych podstawach – wiedzy, doświadczeniu, know how.

Źródłosłów: nazwa powstała od słowa alchemia, które zgodnie z definicją słownikową oznacza praktykę, w której wykorzystuje się wiedzę z bardzo wielu różnych dyscyplin.
Zarejestrowane domeny:  -.PL
Skojarzenia: nazwa kojarzy się z wiedzą, w szczególności wiedzą tajemną, poszukiwaniem, dążeniem do doskonałości, nieustannym rozwojem.
Potencjał komunikacyjny: ALCHEMISTA jednocześnie sugeruje wiedzę, naukę, która ma jednak elitarny, ekskluzywny charakter, jest dostępna wybranym osobom, które czynią z niej pozytywny, produktywny użytek.
Zastosowanie: nazwa ma uniwersalne zastosowanie i może być używana w wielu branżach, przede wszystkim związanych z kreatywnością, innowacją, wiedzą.

nazwa-dla-firmy-referencje