Skip to content
Home » Blog » Gotowe nazwy diet odchudzających

Gotowe nazwy diet odchudzających

    Wprawdzie dzięki nazwie diety odchudzającej jeszcze nikt nie stracił zbędnych kilogramów, ale za wiele osób za jej sprawą wiele osób postanowiło sprawdzić jej skuteczność. Nie od dziś wiadomo, że do diet przyciągają ich charyzmatyczne nazwy, które czasami brzmią bardzo magicznie. Jak obietnica zmiany, by nie powiedzieć przemiany.

    Pytania, na jakie odpowiadają nazwy diet odchudzających

    Znaczna część nazw diet odchudzających odpowiada na kilka podstawowych pytań: dieta kogo? (np. Strażników Wagi, Jenny Craig), dieta jaka? (np. Wolumetryczna, Ketogeniczna, Alkaliczna, Oxy, Paleo), dieta skąd? (np. South Beach, Beverly Hills), dieta jaka, na czym oparta? (np. Ciasteczkowa, Kabaczkowa, Grejprfrutowa). Wszystkie wymienione wyżej typy mają wspólną cechę: brzmią bardzo intrygująco, zachęcająco, są charyzmatyczne i budzą szereg skojarzeń i emocji.

    Sposoby przekonywania nazw diet odchudzających

    Każdy z tych typów, oczywiście odwołuje się do nieco innej sfery, domeny, innego zbioru argumentów. Wolumetryczna, Ketogeniczna, Alkaliczna sugerują związek z nauką, racjonalnością, metabolizmem, biologią. A, więc odwołują się do autorytetu wiedzy.

    Diety wskazujące na miejsce ich powstania lub stosowania odwołują się do popularności, statusu, prestiżu, estymy, jakimi cieszą się te miejsca i ludzie je zamieszkujący. Są oparte na społecznym dowodzie słuszności – jeśli diety te stosują ludzie sławni, bogaci, mający większe możliwości niż statystycznym Kowalski, to na pewno muszą być skuteczne.

    Z kolei nazwy diet odchudzających, w których mamy nazwę owocu, warzywa czy ciastka sugeruje prostotę diety, jej bezproblemowość, wskazują, że dieta jest oparta na czymś tak oczywistym jak zjedzenie częściej niż zwykle np. kabaczka. W opisie takiej diety dostarcza się przekonujących argumentów, głównie dotyczących właściwości odżywczych i wpływu na metabolizm owego grejpfruta, kabaczka itd.

    Nazwy diet odchudzających

    Przy ogromnej ilości diet, jakie dotychczas stworzono, właściwie należy szczególną uwagę przykładać do ich nazewictwa. Nazwa diety odchudzającej pozwala bowiem zasugerować jej wyjątkowość, jej odmienność, jej popularność czy funkcjonalność.

    Większość osób chcących zmniejszyć swoją wagę poszukuje złotego środka, który relatywnie małym kosztem, zaangażowaniem, niskim wkładem energetycznym, w możliwie krótkim czasie pozwoli uzyskać satysfakcjonujące rezultaty.

    By jednak pojawiła się ciekawość, ufność, że tym razem dieta okaże się skuteczna, konieczne jest określenie do jakiej grupy chcemy dotrzeć.

    Musimy zdecydować, czy chcemy pozyskać uwagę ludzi ufających nauce, racjonalności, czy autorytetowi konkretnych osób, czy wreszcie chcemy ich przekonać za pomocą obietnicy czegoś prostego, dostępnego, codziennego, bezproblemowego.

    Osoby ufające bezosobowym, obiektywnym mechanizmom i procedurom przekonają nazwy diet odchudzających brzmiące naukowo, tajemniczo, technicznie. Pamiętajmy, że nauka cieszy się dziś dużym prestiżem i zaufaniem. Jej autorytet – w przeciwieństwie do autorytetu konkretnych osób – jest rzadko podważany.

    Z kolei, gdy chcemy przekonać do diety ludzi ufających autorytetowi VIP-ów, których podziwiają, których styl życia admirują, których niezwykła pozycja społeczna czyni bardziej wiarygodnymi od innych powinniśmy znaleźć nazwy cieszące się powszechnym zainteresowaniem i wzbudzające silne, pozytywne emocje i zazdrość.

    Dla osób nie lubiących skomplikowanych rozwiązań, nie chcących za wiele ryzykować, inwestować, tracić stosując dietę, idealne będą nazwy diet odchudzających sugerujące codzienne, proste rozwiązania. Dostępne niemal na wyciągnięcie ręki.

    • Co to jest naming?

      Naming, to nic innego jak nazewnictwo firm, marek, produktów i coraz częściej postaci (np. brand hero), światów (np. w ramach storytellingu). Bez profesjonalnej, dobrze brzmiącej, adekwatnej, chwytliwej nazwy trudno prowadzić biznes z sukcesami.

      Nazwa firmy, produktu, usługi, marki jest reklamą. Służy identyfikacji produktu, pozwala się wyróżnić i przekonać nabywców do zakupu. Odpowiada także za wyobrażenia, jakie w sposób automatyczny uruchamiamy czytając ją lub słysząc.

    • Ile trwa stworzenie nazwy?

      Średni czas zakończenia projektu wynosi 14 dni.  Przy czym, udzielenie szybkiej i wyczerpującej informacji zwrotnej znacząco przyspiesza osiągnięcie celu.

    • Jak przebiega tworzenie nazwy?

      Kreacja nazwy firmy, produktu, usługi jest procesem. Prace nad nazwą rozpoczynają się w dniu podpisania i przesłania skanu umowy oraz potwierdzenia dokonania przelewu.

    • Kiedy następuje płatność?

      Usługa tworzenia propozycji nazw płatna jest “z góry”, po podpisaniu umowy, na podstawie rachunku.

    • Od czego zaczyna się współpraca?

      Od podpisania umowy, opłacenia rachunku oraz przesłania szczegółowych odpowiedzi na pytania dotyczące kryteriów formalnych, oczekiwań oraz celów.

    • Czy propozycje nazw będą miały wolną domenę?

      Tak. Wszystkie nazwy sprawdzane są pod kątem dostępności domeny -.PL.
      Dostępność innych domen jest dodatkowo odpłatna
      – wysokość dopłaty jest określana indywidualnie w zależności od poziomu złożoności projektu nazewniczego.

    • Czy wszystkie propozycje nazwy będą unikalne?

      Tak. Wszystkie propozycje są sprawdzane pod kątem ich unikalności.
      Nazwy, które już funkcjonują na rynku nie są przedstawiane.

    • Kiedy otrzymam pierwszą transzę propozycji nazwy?

      Pakiet Dobry – po 3 dniach roboczych.
      Pakiet Lepszy – po 2 dniach roboczych.
      Pakiet Najlepszy – w ciągu 24 godzin.

    • Ile propozycji jest w każdej transzy?

      W każdej transzy przesyłam po 5 propozycji.

    • Czy możemy podpisać NDA?

      Oczywiście 😉

    • Czy możliwe jest stworzenie architektury nazewniczej?

      Tak.

    • Czy przesłane propozycje nazwy będą miały opis?

      Na życzenie klienta mogę przygotować opis nazwy.