Gotowe nazwy dla wypożyczalni aut

Od kilku lat rynek wypożyczalni aut zyskuje na wartości i wszystko wskazuje na to, że tendencja wzrostowa będzie się utrzymywać. Powodem jest nie tylko coraz większa atrakcyjność cen wynajmu aut, powiększanie się liczby oddziałów, ale także coraz większa mobilność klientów indywidualnych i biznesowych.

Jeśli do tego dodamy wzrost liczby pasażerów linii lotniczych, nie tylko tanich, to otrzymamy obraz branży, w którą coraz chętniej się inwestuje. Także różnorodność aut ma nie lada znaczenie – auta dostępne w wypożyczalniach coraz łatwiej jest dopasować do różnorodnych potrzeb, sytuacji i celów.

Auto wypożyczone w wypożyczalni nie służy już tylko lokomocji, ale także ma wartość użytkową oraz reprezentacyjną. Co nie mniej ważne, dla wielu firm wypożyczenie auta jest o wiele atrakcyjniejsze niż jego zakup czy leasing.

Trendy rynkowe

Wprawdzie na rynku wciąż dominują duże, międzynarodowe firmy, ale nie brakuje im konkrecji w postaci mniejszych, ale równie atrakcyjnych firm. Także rodzimych. Zmienia się także nastawienie klientów do mniejszych sieci, które dotychczas musiały walczyć z niesprawiedliwymi przesądami i uprzedzeniami.

Klienci zaczynają doceniać ich standardy obsługi, podejście niejednokrotnie bardziej skupione na potrzebach klienta, jak również posiadaną flotę, czy inne udogodnienia i bonusy. Zmieniają się także wymogi formalne – wypożyczalnie aut zmniejszają ilość niezbędnych formalności i ograniczeń. Samo wypożyczenie auta w dobie internetu, aplikacji mobilnych także stało się niezwykle łatwe i wygodne.

Na co zwracają uwagę klienci wypożyczalni aut

Wybierając wypożyczalnię aut klienci najczęściej zwracają uwagę na cenę wynajmu, różnorodność oraz nowoczesność floty, gęstość sieci, położenie oddziałów (np. w pobliżu węzłów komunikacyjnych, lotnisk).

Niemniej ważna jest reputacja wypożyczalni aut, stan techniczny pojazdów, warunki wynajmu (dotyczące np. wieku, płci kierowcy i związanej z tym ceny), limitu kilometrów, ubezpieczenia, kosztów dodatkowych oraz propozycji ofert łączonych.

Nazwy dla wypożyczalni aut

Nazwa firmy stanowi niezwykle ważny element strategii marketingowej, jest także najbardziej podstawową reklamą. Nazwa dla wypożyczalni aut, by była skuteczna, powinna komunikować jeden z poniższych elementów: branżę, benefity płynące dla klienta ze skorzystania z oferty, wartości, jakim firma hołduje, wyjątkowość oferty na tle konkurencji, specjalizację (np. wynajem aut luksusowych lub terenowych), najważniejsze prawdy konsumenckie (customer insight), przewagi rynkowe, stosunek do klienta, najbardziej atrakcyjną cechę itd.

Przy czym, nazwa profesjonalna nigdy nie stara się „pomieścić w sobie” wszystkich tych cech. Taka próba zazwyczaj kończy się fiaskiem – nazwa brzmi pokracznie i dziwnie.

Nadmiar wypacza ich znaczenie, zmniejsza pożądany wydźwięk i obniża perswazyjność. Nazwa powinna komunikować dobitnie jedną, i tylko jedną cechę. Mającą najważniejsze znaczenie w procesie dokonywania wyboru przez klienta, bądź stanowiącą ważny element wizerunku firmy.


Nazwy dla wypożyczalni aut – trendy

Zdecydowanie najczęściej spotkamy firmy noszące nazwy wywiedzione z języka angielskiego, co biorąc pod uwagę charakter usługi (z której często korzystają obcokrajowcy), wydaje się racjonalne i pragmatyczne. Stąd też słowami kluczami są najczęściej słowa „car” (np. Carnet, Carfree) lub „rent” (Rentis).

Nie brakuje jednak nazw polskich lub spolszczonych (np. Dostawczaki, Auto Czarter). Ten drugi trend jest także motywowany wyeksploatowaniem podstawowych skojarzeń semantycznych z branżą oraz obniżoną zdolnością rejestrową nazw o zbliżonym znaczeniu i brzmieniu.

Nazwy stworzone na bazie polskich słów zapewniają także większą możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji, unikatowości.

  • Co to jest naming?

    Naming, tworzenie nazwy firmy, usługi, produktu jest usługą, procesem, w którym projektant nazwy przygotowuje propozycje nazwy w oparciu o wyselekcjonowane wraz z klientem kryteria.

    Projektowanie nazwy jest najbardziej skuteczne i szybkie, jeśli jest oparte na ścisłej współpracy projektanta oraz klienta.

  • Ile kosztuje stworzenie nazwy?

    Cena zależna jest od wybranego pakietu.

    Pakiet „Dobry” –  15 propozycji – kosztuje 900 PLN brutto
    Pakiet „Lepszy” – 30 propozycji – kosztuje 1500 PLN brutto
    Pakiet „Najlepszy” – bez limitu propozycji – kosztuje 2500 PLN brutto.

  • Ile trwa stworzenie nazwy?

    Średni czas zakończenia projektu wynosi 14 dni.  Przy czym, udzielenie szybkiej i wyczerpującej informacji zwrotnej znacząco przyspiesza osiągnięcie celu.

  • Jak przebiega tworzenie nazwy?

    Kreacja nazwy firmy, produktu, usługi jest procesem. Prace nad nazwą rozpoczynają się w dniu podpisania i przesłania skanu umowy oraz potwierdzenia dokonania przelewu.

  • Kiedy następuje płatność?

    Usługa tworzenia propozycji nazw płatna jest „z góry”, po podpisaniu umowy, na podstawie rachunku.

  • Od czego zaczyna się współpraca?

    Od podpisania umowy, opłacenia rachunku oraz przesłania szczegółowych odpowiedzi na pytania dotyczące kryteriów formalnych, oczekiwań oraz celów.

  • Czy propozycje nazw będą miały wolną domenę?

    Tak. Wszystkie nazwy sprawdzane są pod kątem dostępności domeny -.PL.
    Dostępność innych domen jest dodatkowo odpłatna
    – wysokość dopłaty jest określana indywidualnie w zależności od poziomu złożoności projektu nazewniczego.

  • Czy wszystkie propozycje nazwy będą unikalne?

    Tak. Wszystkie propozycje są sprawdzane pod kątem ich unikalności.
    Nazwy, które już funkcjonują na rynku nie są przedstawiane.

  • Kiedy otrzymam pierwszą transzę propozycji nazwy?

    Pakiet Dobry – po 3 dniach roboczych.
    Pakiet Lepszy – po 2 dniach roboczych.
    Pakiet Najlepszy – w ciągu 24 godzin.

  • Ile propozycji jest w każdej transzy?

    W każdej transzy przesyłam po 5 propozycji.

  • Czy możemy podpisać NDA?

    Oczywiście 😉

  • Czy możliwe jest stworzenie architektury nazewniczej?

    Tak.

  • Czy przesłane propozycje nazwy będą miały opis?

    Na życzenie klienta mogę przygotować opis nazwy.