INMIDIA – branża marketing 360

Projekt namingowy dla agencji interaktywnej typu full-service

Agencja Inmidia światło dzienne ujrzała w 2007 roku. Oferuje szeroki zakres usług. Od marketingu interenetowego, przez projektowanie stron internetowych, aplikacji webowych, wdrażanie kampanii wyszukiwarkowych, social media po e-commerce i konsulting. Celem jaki postawił przed nami klient było stworzenie nazwy sugerującej wielowymiarowość oferty, związanej z marketingiem, mediami i komunikacją marketingową. Nowoczesne brzmienie, lekkość oraz łatwość przeliterowania i zapamiętania stanowiły kolejne, równie ważne kryteria.

Źródłosłów: nazwa powstała przez trasformację słowa media i dodanie prefixu in znaczącego „w„.
Zarejestrowane domeny:  -.PL
Skojarzenia: nazwa jednoznacznie kojarzy się z mediami, nowoczesnością.
Potencjał komunikacyjny: Inmidia oddaje związek firmy z mediami, marketingiem i technologiami.
Zastosowanie: branża interaktiv.

Referencje:

nazwa-firmy-referencje