AURICA – branża kreatywna, muzyczna

Główną domeną agencji Aurica jest praca z dźwiękiem (nagrywanie, komponowanie jingli, postprodukcja, tworzenie audio logo). Posiadając jednakowoż szerokie możliwości, projektowanie stron internetowych, projektowanie graficzne, marketing internetowy (copywriting, WOMM) także należy do zakresu jej działalności. 

Po analizie wyników z ankiety EPONIMO oraz konsultacjach telefonicznych z klientem, zaproponowaliśmy stworzenie nazwy, która najlepiej oddawałaby największy atut firmy – tworzenie komunikatów audialnych. Nazwa musiała być w sposób konieczny lekka, charakterystyczna, miękko brzmiąca i łatwa do sylabizacji oraz zapisu. Nazwa powstała poprzez połączenie dwóch łacińskich słów aurum oznaczającego złoto oraz auris oznaczającego ucho. Aurica kojarzy się z czymś sferycznym, niezwykłym, mającym szczególną moc. Jej elastyczność znaczeniowa pozwala do podstawowego korpusu jej znaczeń dodać elementy uzupełniające, które będą służyć świadomemu budowaniu wizerunku firmy.

Aurica dziś jest jedną z ciekawszych agencji oferujących usługi z zakresu audio marketingu. Ponadto nadal realizuje dla swoich klientów projekty sfokusowane na tworzeniu ergonomicznych, estetycznych stron internetowych czy przeprowadzaniu skutecznych kampanii reklamowych.

Zarejestrowane domeny:  -.PL /  -.COM

aurica referencje naming


AURICA – branża kreatywna, muzyczna
Oceń post!