AURICA – branża kreatywna, muzyczna

Projekt namingowy dla agencji interaktywnej

Główną domeną agencji Aurica jest praca z dźwiękiem. Posiadając jednakowoż szerokie możliwości oferuje szereg innych usług. Projektowanie stron internetowych, projektowanie graficzne, marketing internetowy także należy do zakresu jej działalności. 

Projekt zrealizowany w 2010 roku zakładał poszukiwanie nazwy, która najlepiej oddawałaby specfyfikę firmy. Nazwa musiała być w sposób konieczny lekka, charakterystyczna, miękko brzmiąca i łatwa do sylabizacji oraz zapisu.

Aurica dziś jest jedną z ciekawszych agencji oferujących usługi z zakresu audio marketingu. Ponadto nadal realizuje dla swoich klientów projekty sfokusowane na tworzeniu ergonomicznych, estetycznych stron internetowych czy przeprowadzaniu skutecznych kampanii reklamowych.

Źródłosłów: nazwa powstała poprzez połączenie dwóch łacińskich słów aurum oznaczającego złoto oraz auris oznaczającego ucho.
Zarejestrowane domeny:  -.PL /  -.COM
Skojarzenia: nazwa kojarzy się z czymś sferycznym, niezwykłym, mającym szczególną moc.
Potencjał komunikacyjny: elastyczność znaczeniowa nazwy pozwala do podstawowego korpusu jej znaczeń dodać elementy uzupełniające, które będą służyć świadomemu budowaniu wizerunku firmy.
Zastosowanie: branża interaktiv.

Referencje:

aurica referencje naming