INMIDIA – nazwa dla agencji reklamowej

Agencja INMIDIA światło dzienne ujrzała w 2007 roku. Oferuje szeroki zakres usług. Od marketingu internetowego, przez projektowanie stron internetowych, aplikacji webowych, wdrażanie kampanii wyszukiwarkowych, social media po e-commerce i konsulting. Celem jaki postawił przed nami klient było stworzenie nazwy dla agencji reklamowej sugerującej wielowymiarowość oferty. Agencji kojarzonej z nowoczesnymi mediami oraz profesjonalną komunikacją marketingową. Brzmienie, lekkość oraz łatwość przeliterowania i zapamiętania stanowiły kolejne, równie ważne kryteria.

Źródłosłów: nazwa powstała przez trasformację słowa media i dodanie prefixu in znaczącego „w„.
Zarejestrowane domeny:  -.PL
Skojarzenia: nazwa jednoznacznie kojarzy się z mediami, nowoczesnością.
Potencjał komunikacyjny: Inmidia oddaje związek firmy z mediami, marketingiem i technologiami.

nazwa-firmy-referencje

INMIDIA – nazwa dla agencji reklamowej
Oceń post!