ARCHITEKTONICA – nazwa dla firmy architektonicznej

Analiza odpowiedzi klienta w ankiecie EPONIMO pozwoliła nam stworzyć hierarchię preferencji klientki. W pierwszej kolejności nazwa dla firmy architektonicznej miała automatycznie wskazywać na branżę, jednocześnie cel ten nie mógł być osiągnięty za pomocą nazwy opisowej. Przede wszystkim ze względu na dużą ilość nazw stworzonych w tej konwencji.

Pożądana nazwa miała być jednowyrazowa, stosunkowo krótka, dobrze brzmiąca, prosta, łatwa do zapisania, przeliterowania, przekazania w rozmowie telefonicznej. Oczywistość znaczeniowa spowodowała, że wybraliśmy słowo jednoznacznie wskazujące na branżę. Jego lekka modyfikacja sprawiła, że nazwa ARCHITEKTONICA brzmi znajomo, zrozumiale, oryginalnie, przekonująco, adekwatnie, pozwala się wyróżnić bez stosowania wyszukanych, wyrafinowanych zabiegów. Odbierana jest przez klientów firmy jako przyjazna, trafna, prostolinijna, łatwa do zapamiętania.

Zarejestrowane domeny:  -.PL

 nazwy-firm-referencje-12

ARCHITEKTONICA – nazwa dla firmy architektonicznej
Oceń post!