GRANDHAU – branża facility management

Nazwa przygotowana dla firmy działającej w branży facility management.

Kompleksowe zarządzanie min. obiektami wielkopowierzchniowymi, centrami handlowymi wymaga nie tylko doświadczenia, know how, ale także posiadania odpowiednich cech – konkretności, odpowiedzialności, doskonałej organizacji, koordynacji i planowania. Celem właściciela Grandhau jest budowanie marki przewidywalnej, budzącej zaufanie, szacunek, dającej klientom poczucie pełnego bezpieczeństwa. Stąd też nazwa firmy ma kojarzyć się z czymś męskim, aktywnym, nowoczesnym. Jej twarde, zdecydowane brzmienie ma podkreślać najważniejsze wartości, jakimi Grandhau będzie się kierować w swojej działalności.

Źródłosłów: nazwa powstała w wyniku połączenia angielskiego słowa grand, oznaczającego coś wielkiego, okazałego, efektownego i robiącego wrażenie oraz niemieckiego słowa das Haus, oznaczającego dom.
Zarejestrowane domeny:  -.PL / -.COM
Skojarzenia: męskość, odpowiedzialność, nieruchomości, coś dużego, mocnego, jednocześnie w pozytywnym sensie tajemniczego.
Potencjał komunikacyjny: Grandhau dość jednoznacznie kojarzy się z branżą związaną z nieruchomościami, budownictwem, dewelopingiem.
Zastosowanie: nazwa może być używana w branży nieruchomości, deweloperskiej, budowlanej, związanej z wyposażeniem domu, zarządzaniem nieruchomościami.