HORFES – branża dóbr luksusowych

Projekt namingowy dla marki specjalizującej się w sprzedaży produktów ekskluzywnych. 

Celem klienta było uzyskanie nazwy krótkiej, wyróżniającej się oryginalnym brzmieniem, intrygującej i jednocześnie „męskiej”. Ważnym kryterium była dostępność domeny -.COM oraz ewentualnie domeny -.PL. Nazwa miała dobrze brzmieć zarówno dla klientów polskojęzycznych, jak również władających innymi językami, w szczególności językiem angielskim. Jej przeliterowanie oraz zapamiętanie także nie miało sprawiać przyszłym, angielskojęzycznym klientom problemów.

Źródłosłów: nazwa jest neologizmem
Zarejestrowane domeny:  -.COM / -.PL
Skojarzenia: nazwa intryguje męskim, mocnym, jednocześnie lekko tajemniczym brzmieniem.
Potencjał komunikacyjny: dzięki neutralności znaczeniowej może być wykorzystywana w wielu branżach, w szczególności tych, które stawiają na wyrazistą osobowość, oryginalność, ekskluzywność.
Zastosowanie: nazwa uniwersalna

Referencje:

horfes-referencje-naming