PIVONYA – nazwa dla firmy kosmetycznej

Jednym z ważniejszych kryteriów klienta było oddanie w nazwie wyjątkowości jego produktów, wskazanie ich głównego składnika (, który czyni je naprawdę niepowtarzalnymi i oryginalnymi. Kosmetyki na bazie piwa stanowią absolutną nowość rynkową i powoli zdobywają uznanie wśród klientów. W świetle takich oczekiwań wybór konwencji nazw bazujących na głównym składniku był oczywisty.

Nazwa dla firmy kosmetycznej, tworzącej tak niezwykłe produkty nie mogła brzmieć pospolicie, musiała się wyróżniać. Niemniej ważne było podkreślenie przynależności firmy/marki do branży kosmetycznej. Zbudowanie w świadomości klientek skojarzeń związanych z pięknem, naturą, urodą, kosmetykami. Dlatego też zdecydowaliśmy się na przekształcenie nazwy kwiatów. Dzięki temu powstała nazwa pojemna, sugestywna, komunikatywna i dobrze wpisująca się w trendy nazewnicze w branży kosmetycznej.

Skojarzenia: nazwa kojarzy się z naturą, pięknem, latem, kobiecością, piwem, kosmetykami ekologicznymi.
Potencjał komunikacyjny: będąc przekształconą nazwą rodzajową, Pivonya jest powszechnie zrozumiała, łatwa do przeliterowania, zapamiętania.
Zarejestrowane domeny:  -.PL

PIVONYA – nazwa dla firmy kosmetycznej
Oceń post!