Tworzenie nazw dla produktów – kiełbasy

Jeśli Francja jest niekwestionowaną krainą serów, to Polska jest krainą kiełbas. Kilkaset rodzajów, jeszcze większa ilość producentów sprawiają, że wyróżnienie się na tle konkurencji wymaga dziś nie tylko coraz większych nakładów finansowych, ale także kreatywnego podejścia do reklamy. Także do nazewnictwa, które w ostatnich latach przechodzi [.....]

Gotowe nazwy dla wypożyczalni aut

  Od kilku lat rynek wypożyczalni aut zyskuje na wartości i wszystko wskazuje na to, że tendencja wzrostowa będzie się utrzymywać. Powodem jest nie tylko coraz większa atrakcyjność cen wynajmu aut, powiększanie się liczby oddziałów, ale także coraz większa mobilność klientów indywidualnych i biznesowych. Jeśli do tego dodamy wzrost liczby pasażerów [.....]

Gotowe nazwy dla salonu fryzjerskiego

Usługi fryzjerskie nie sprowadzają się dziś tylko do mycia, obcinania, modelowania, ondulowania włosów, ale są wiązane z szeroko rozumianymi usługami kosmetycznymi. W salonie fryzjerskim klientki i klienci mają także możliwość skorzystania z usług kosmetyczki, wizażystki, stylistki, częstokroć mogą także zrelaksować się w solarium, czy skorzystać z usług [.....]

Gotowe nazwy dla tłuszczów jadalnych

  Masło, margaryna, mixy (połączenie olejów roślinnych i masła) to produkty mocno ze sobą konkurujące, ale także mocno walczące z narosłymi wokół nich mitami, stereotypami i przesądami – głównie zdrowotnymi i związanymi z nowymi modami i stylami życia. Nazwy dla tłuszczów jadalnych stanowią dobrą okazję do zbudowania wizerunku przeczącego tym [.....]

Gotowe nazwy dla kliniki medycyny estetycznej

Tworząc nazwę dla kliniki medycyny estetycznej należy się kierować ogólnymi zasadami, jakie obowiązują w marketingu usług medycznych, kosmetycznych i wellnessowych. W pierwszej kolejności należy poznać i zrozumieć mechanizmy, jakim podlega branża. Poznać prognozy jej rozwoju, zarówno pozytywne, jak i negatywne scenariusze, w tym także wszelkie ryzyka. Koniec końców, [.....]

Gotowe nazwy dla agencji interaktywnej

Choć kreacja, kreatywność jest ważną częścią usług oferowanych przez agencje interaktywne, to niestety nie tak znów rzadko jest ona obserwowalna w nazwie agencji interaktywnej. Szewc bez butów chodzi? Zdarza się, że tak. Oczywiście nie przesądza to o jakości usług, ale na pewno nie sprzyja wizerunkowi – o który, co zrozumiałe, każda agencja interaktywna powinna [.....]

Gotowe nazwy dla parabanków

Nazwy parabanków na stałe zagościły w świadomości Polaków. Nic dziwnego. Średnia kwota pożyczki pozabankowej zwiększyła się w ostatnich latach o prawie 80%. 50% osób posiadających kilka kredytów zaciąga je głównie w parabankach. Prawie pół miliona osób skorzystało już z ofert firm pożyczkowych, 50% zobowiązań w segmencie do 4000 złotych [.....]