AUTOIDA – nazwa dla marki z branży motoryzacyjnej

Celem naszego klienta było uzyskanie nazwy z wolną domeną -.COM, zrozumiałej zarówno dla klientów z Polski, jak i całej Europy. Nazwa miała być ponadto jednowyrazowa, zwięzła, nie sprawiającą kłopotów w wymowie i zapisie.

Obligatoryjnie miała także sugerować branżę (szeroko rozumianą branże motoryzacyjną) i jednocześnie intrygować swoim brzmieniem, znaczeniem. Nasz klient zdecydowanie także nie chciał, by w nazwy tworzone były na bazie słów: car oraz moto, co stanowiło kolejne, dość duże utrudnienie oraz wyzwanie. 

Łącznie przygotowaliśmy ponad 100 propozycji, przedstawionych w kolejnych 3 transzach. AUTOIDA była propozycją z transzy 2. Od razu przykuła uwagę naszego klienta i została ostatecznie wybrana po porównaniu z innymi propozycjami. 

Zarejestrowane domeny:  -.COM

AUTOIDA – nazwa dla marki z branży motoryzacyjnej
4.9 (80.95%) 21 votes