Skip to content
Home » Blog » Gotowe nazwy dla pożyczek online

Gotowe nazwy dla pożyczek online

    Rynek pożyczek online, chwilówek, mikropożyczek z roku na rok rośnie, a wraz z nim poszerza się zakres konwencji namingowych, w jakich tworzone są nazwy dla pożyczek online.

    Rynek rośnie, pomimo niechętnej prasy i nie zawsze uczciwych praktyk, które rzeczywiście czasami zdarzają się firmom udzielającym pożyczek online.

    O atrakcyjności tego rynku świadczy także lawinowy przyrost firm polskich oraz obecność na naszym rynku kilku globalnych graczy, którzy mają bardzo ugruntowaną pozycję na wielu rynkach (np. Provident, Wonga, Vivus).

    Nazwy dla pożyczek online, czyli kto korzysta z usług pożyczkodawców

    Najczęściej klientami firm udzielających pożyczek online są osoby mające problemy z uzyskaniem kredytu w banku. Z różnych powodów – od zadłużenia, przez niestabilne zatrudnienie, po niestabilne przychody.

    Choć oferta niektórych firm może wydawać się skrajnie nieatrakcyjna, choćby ze względu na wysokie prowizje, RRSO, czy koszty dodatkowe, to nie da się zaprzeczyć, że atutem pożyczek online jest minimalna ilość formalność, szybkość udzielenia pożyczki (co dla wielu osób jest argumentem kluczowym i rozstrzygającym) oraz wygoda.

    Wniosek można złożyć w dowolnym dniu, o dowolnej porze, bez konieczności udania się do oddziału, który niekoniecznie musi znajdować się w rodzinnym mieście.

    Nie ma także konieczności umawiania się na spotkanie z konsultantem. Co ważne, i jest to argument koronny, duża część firm udziela chwilówek nie sprawdzając klienta w bazie BIK – Biura Informacji Kredytowej.

    Z usług firm udzielających pożyczek online korzystają najczęściej osoby z dużych i średnich ośrodków miejskich, znajdujące się w przejściowych problemach życiowych i finansowych.

    Lub takie, które potrzebują dostępnych środków na sfinansowanie okazyjnych zakupów. Nic więc dziwnego, że z roku na roku rośnie także średnia kwota udzielanej pożyczki. Szacuje się, że rynek pożyczek online jest wart około pięciu miliardów złotych.

    Gotowe nazwy dla pożyczek online

    Nazwy większości firm działających na tym rynku odwołują się do podstawowych skojarzeń i benefitów – szybkiej i bezproblemowej obsługi, zaufania wobec klientów będących w złej kondycji finansowej, wygody, nowoczesnego sposobu zawierania umowy.

    Na polskim rynku znajdziemy firmy noszące nazwy angielskojęzyczne, polskojęzyczne, nazwy spolszczone, stworzone na bazie klasycznej łaciny oraz będące połączeniem tych wariantów.

    Nazwy dla pożyczek online, co ciekawe wytworzyły własne konwencje i rzadko korzystają ze wzorów nazewniczych banków i innych instytucji finansowych (np. kas pożyczkowych).

    Pomysł na nazwę dla pożyczek online

    Z pewnością nazwa dla firmy udzielającej pożyczek online musi budzić szacunek i wzbudzać zaufanie. Powinna sugerować korzyści, bądź ujawniać modus operandi firmy.

    Powinna brzmieć zrozumiale i poważnie.

    Jednocześnie powinna kojarzyć się z finansami, pożyczkami, usługami finansowymi i kredytami.

    Ale także z kapitałem, możliwościami, wynikającymi z posiadania wolnych środków, pomocą w rozwiązaniu problemów, obiecującymi perspektywami czy okazją.

    Polskie nazwy dla pożyczek online

    Bardzo ciekawą tendencją jest tworzenie nazw polskojęzycznych dla firm udzielających pożyczek online (np. SuperGrosz, Zaliczka, Tani Kredyt, Ale Grosz, Polożyczka, Szybka Moneta, Tak To Finanse, Bocian Pożyczki).

    Biorąc pod uwagę poziom wykształcenia, kompetencje językowe, kapitał kulturowy standardowego klienta firm udzielających chwilówek jest to słuszny wybór.

    Nazwy te brzmią bowiem znajomo, niemal swojsko, są zrozumiałe, w dobrym tego słowa znaczeniu proste.

    Nie stanowią wyzwania intelektualnego, nie stawiają klienta w niezręcznej sytuacji. Nie stwarzają ryzyka, że klient nie będzie rozumiał ich znaczenia.

    Nazwy polskojęzyczne mają także tę zaletę, że wzbudzają o wiele większe zaufanie, sugerują rodzimy charakter firmy oraz wydają się o wiele bliższe emocjonalnie.

    Jeśli jesteś zainteresowany/a stworzeniem nazwy, wybierz jeden z planów ofertowych:

    • Co to jest naming?

      Naming, to nic innego jak nazewnictwo firm, marek, produktów i coraz częściej postaci (np. brand hero), światów (np. w ramach storytellingu). Bez profesjonalnej, dobrze brzmiącej, adekwatnej, chwytliwej nazwy trudno prowadzić biznes z sukcesami.

      Nazwa firmy, produktu, usługi, marki jest reklamą. Służy identyfikacji produktu, pozwala się wyróżnić i przekonać nabywców do zakupu. Odpowiada także za wyobrażenia, jakie w sposób automatyczny uruchamiamy czytając ją lub słysząc.

    • Ile trwa stworzenie nazwy?

      Średni czas zakończenia projektu wynosi 14 dni.  Przy czym, udzielenie szybkiej i wyczerpującej informacji zwrotnej znacząco przyspiesza osiągnięcie celu.

    • Jak przebiega tworzenie nazwy?

      Kreacja nazwy firmy, produktu, usługi jest procesem. Prace nad nazwą rozpoczynają się w dniu podpisania i przesłania skanu umowy oraz potwierdzenia dokonania przelewu.

    • Kiedy następuje płatność?

      Usługa tworzenia propozycji nazw płatna jest “z góry”, po podpisaniu umowy, na podstawie rachunku.

    • Od czego zaczyna się współpraca?

      Od podpisania umowy, opłacenia rachunku oraz przesłania szczegółowych odpowiedzi na pytania dotyczące kryteriów formalnych, oczekiwań oraz celów.

    • Czy propozycje nazw będą miały wolną domenę?

      Tak. Wszystkie nazwy sprawdzane są pod kątem dostępności domeny -.PL.
      Dostępność innych domen jest dodatkowo odpłatna
      – wysokość dopłaty jest określana indywidualnie w zależności od poziomu złożoności projektu nazewniczego.

    • Czy wszystkie propozycje nazwy będą unikalne?

      Tak. Wszystkie propozycje są sprawdzane pod kątem ich unikalności.
      Nazwy, które już funkcjonują na rynku nie są przedstawiane.

    • Kiedy otrzymam pierwszą transzę propozycji nazwy?

      Pakiet Dobry – po 3 dniach roboczych.
      Pakiet Lepszy – po 2 dniach roboczych.
      Pakiet Najlepszy – w ciągu 24 godzin.

    • Ile propozycji jest w każdej transzy?

      W każdej transzy przesyłam po 5 propozycji.

    • Czy możemy podpisać NDA?

      Oczywiście 😉

    • Czy możliwe jest stworzenie architektury nazewniczej?

      Tak.

    • Czy przesłane propozycje nazwy będą miały opis?

      Na życzenie klienta mogę przygotować opis nazwy.