Choć Polacy zjadają, w porównaniu z mieszkańcami Europy Zachodniej, mniej dań gotowych. Choć rynek mrożonek nie rozwija się aż tak dynamicznie jak sądzono, że będzie się rozwijał, to mrożona pizza radzi sobie bardzo dobrze. I to od wielu lat. Kupujemy ją chętnie. Ponad połowa Polaków deklaruje w różnego rodzaju badaniach, że jada pizzę mrożoną przynajmniej raz w miesiącu.
W badaniach spontanicznej znajomości marek, nazwy dla pizzy mrożonej – liderów segmentu i marek mających mniejszy udział w rynku – są wymieniane bez problemów.
Wiele w tym zasługi oczywiście reklam, ale także doświadczeń konsumenckich. W swoim segmencie – gotowych dań mrożonych – pizza zajmuje pozycję lidera od wielu lat. Co więcej, od kilku lat sprzedaż jej znacząco rośnie, zdecydowanie szybciej niż cały rynek dań gotowych.
Napisz, jeśli potrzebujesz fajnej nazwy dla pizzy mrożonej.
Wartość tego rynku jest szacowana na kilkaset milionów złotych.
Sukces pizzy mrożonej jeszcze lepiej widać w porównaniu – lepiej sprzedają się tylko lody oraz warzywa mrożone.
Nic więc dziwnego, że w sklepowych chłodniach nazwy dla pizzy mrożonej walczą o uwagę konsumenta równie mocno, jak opakowania, w których jest ona sprzedawana.
Za co kochamy pizzę mrożoną?
Szybkie tempo życia coraz częściej wymusza zmiany w sposobach odżywiania się. Nie tyle zmieniają się potrawy, które jadamy, ile zmieniają się sposoby ich preparowania i okoliczności jedzenia.
Pizza mrożona przynależy do kategorii tv dinner, a więc gotowych obiadów, które należy tylko upiec lub podgrzać.
Jak nazwa wskazuje, konsumowane są podczas innych aktywności, szybko i bez większej celebracji.
Służą zaspokojeniu głodu i co najważniejsze są bezproblemowe w przygotowaniu. Nie wymagają umiejętności gotowania oraz po zakończonym jedzeniu niewiele jest do sprzątania.
Są sycące i kaloryczne (co nie jest wadą, ale zaletą, bowiem dają uczucie najedzenia).
Najczęściej pizzę mrożoną zjadają ludzie młodzi, zapracowani, nie mający czasu, chęci lub umiejętności przygotowania ciepłego posiłku.
Pizza w tej roli sprawdza się doskonale.
Poza tym, estyma, jaką się cieszy na całym świecie, sentyment, jakim jest obdarzana oraz co najważniejsze funkcja, jaką pełni (danie szybkie, smaczne, proste, różnorodne, tanie, satysfakcjonujące w roli obiadu i kolacji) sprawia, że formie mrożonej znajduje również swoich zwolenników.
Nazwy dla pizzy mrożonej
Feliciana, Rigga, Deliziosa, Ristorante, Donatello, Guseppe, Papa Pedro, Don Lucci, Passionata, Gustavo, Rossa to nazwy najpopularniejszych marek pizzy mrożonej na polskim rynku.
Dominacja słów zaczerpniętych z języka włoskiego lub stylizowanych na włoski, eponimów jest ewidentna.
Nazwy dla pizzy mrożonej nie różnią się swoimi znaczeniami, skojarzeniami, wyobrażeniami, jakie powodują, brzmieniem od nazw pizzerii czy pizzy w menu restauracyjnym.
Nazwy pizzy mają na celu przede wszystkim wywołanie skojarzeń z Włochami, włoską kuchnią oraz jej ikoną, pizzą.
Warto zauważyć, że choć słowo pizza w języku polskim jest rodzaju żeńskiego nie istnieje – w powszechnym odczuciu – niezgodność rodzaju produktu oraz jego nazwy. Innymi słowy nazwą pizzy mrożonej może być słowo rodzaju żeńskiego i męskiego.
Może nim być eponim (nazwa stworzona od imienia) męski i żeński. Nazwa pizzy mrożonej może sugerować jej smak (Deliziosa), może zapewniać podejście producenta do jej produkcji (Passionata), ale może także sugerować jej restauracyjną (a więc wzorcową, pożądaną) jakość i smak (Ristorante).
Jeśli jesteś zainteresowany/a stworzeniem nazwy dla pizzerii, wybierz jeden z planów ofertowych:
Dobry
- 10 propozycji nazw (2 x 5)
- Nazwy z wolną domeną -.PL
- Pierwsza transza w 72 h
- Nazwy unikalne, łatwe do przeliterowania, zapamiętania, eufoniczne
Lepszy
- 20 propozycji nazw (4 x 5)
- Nazwy z wolną domeną -.PL
- Pierwsza transza w 48 h
- Nazwy unikalne, łatwe do przeliterowania, zapamiętania, eufoniczne
Najlepszy
- Nieograniczona ilość propozycji
- Nazwy z wolną domeną -.PL
- Pierwsza transza w 24 h
- Nazwy unikalne, łatwe do przeliterowania, zapamiętania, eufoniczne
- Co to jest naming?
Naming, to nic innego jak nazewnictwo firm, marek, produktów i coraz częściej postaci (np. brand hero), światów (np. w ramach storytellingu). Bez profesjonalnej, dobrze brzmiącej, adekwatnej, chwytliwej nazwy trudno prowadzić biznes z sukcesami.
Nazwa firmy, produktu, usługi, marki jest reklamą. Służy identyfikacji produktu, pozwala się wyróżnić i przekonać nabywców do zakupu. Odpowiada także za wyobrażenia, jakie w sposób automatyczny uruchamiamy czytając ją lub słysząc.
- Ile trwa stworzenie nazwy?
Średni czas zakończenia projektu wynosi 14 dni. Przy czym, udzielenie szybkiej i wyczerpującej informacji zwrotnej znacząco przyspiesza osiągnięcie celu.
- Jak przebiega tworzenie nazwy?
Kreacja nazwy firmy, produktu, usługi jest procesem. Prace nad nazwą rozpoczynają się w dniu podpisania i przesłania skanu umowy oraz potwierdzenia dokonania przelewu.
- Kiedy następuje płatność?
Usługa tworzenia propozycji nazw płatna jest “z góry”, po podpisaniu umowy, na podstawie rachunku.
- Od czego zaczyna się współpraca?
Od podpisania umowy, opłacenia rachunku oraz przesłania szczegółowych odpowiedzi na pytania dotyczące kryteriów formalnych, oczekiwań oraz celów.
- Czy propozycje nazw będą miały wolną domenę?
Tak. Wszystkie nazwy sprawdzane są pod kątem dostępności domeny -.PL.
Dostępność innych domen jest dodatkowo odpłatna – wysokość dopłaty jest określana indywidualnie w zależności od poziomu złożoności projektu nazewniczego. - Czy wszystkie propozycje nazwy będą unikalne?
Tak. Wszystkie propozycje są sprawdzane pod kątem ich unikalności.
Nazwy, które już funkcjonują na rynku nie są przedstawiane. - Kiedy otrzymam pierwszą transzę propozycji nazwy?
Pakiet Dobry – po 3 dniach roboczych.
Pakiet Lepszy – po 2 dniach roboczych.
Pakiet Najlepszy – w ciągu 24 godzin. - Ile propozycji jest w każdej transzy?
W każdej transzy przesyłam po 5 propozycji.
- Czy możemy podpisać NDA?
Oczywiście 😉
- Czy możliwe jest stworzenie architektury nazewniczej?
Tak.
- Czy przesłane propozycje nazwy będą miały opis?
Na życzenie klienta mogę przygotować opis nazwy.