Gotowe nazwy dla karmy dla kotów

To chyba można śmiało przyjąć za pewnik – bez względu na to, jaka nazwa karmy dla kotów widnieje na puszce, pewność, że jedzeniem zainteresuje się nasz kot, po prostu nie istnieje.

W Polsce żyje ponad sześć milionów kotów i zapewne każdy z nich miewa okresy znudzenia, przesytu daną karmą. Stąd też bardzo częstym zjawiskiem jest zmiana marek. Wielu opiekunów wybierając alternatywną markę, kieruje się nazwą karmy dla kotów oraz wyglądem opakowania.

Koty są wybredne, chimeryczne i niestałe w swoich jedzeniowych upodobaniach.

Stąd też producenci oferują kotom o wiele szerszą paletę smaków, aromatów, składów, konsystencji, tak, by sprostać tym naprawdę – bez cienia ironii – wyszukanym gustom. Nie powinna, więc nas dziwić ilość nazw karm dla kotów, producentów, marek, wariantów.

Rynek karmy dla kotów

Kotów przybywa i wszystko wskazuje na to, że nadal ich ilość będzie się zwiększać. Składa się na to kilka czynników.

Bodaj najważniejsze z nich to starzenie się społeczeństwa (koty są najczęściej towarzyszami życia osób starszych i singli), zmiana potrzeb i poszukiwanie większej wygody życiowej (a pod tym względem koty są o wiele mniej absorbujące niż psy).

Coraz mniej osób decyduje się, głównie z braku czasu oraz szerokiej oferty rynkowej, na samodzielne zaspokajanie potrzeb żywieniowych swoich pupili.

Nic więc dziwnego, że od lat rynek karmy dla kotów zyskuje na wartości. Jest to tym bardziej zrozumiałe, gdy uświadomimy sobie, że choć koty mają mniejsze potrzeby żywieniowe to statystycznie rzecz biorąc wydajemy na ich karmę więcej niż na karmę dla psa.

Wynik ten jest spowodowany rośnięciem rynku karm premium, które zaczynają wypierać karmy z segmentu economy. Niezwykle ważnym czynnikiem jest także rozrost karm jednoporcjowych, które są najczęściej wybierane, głównie na podstawie reklamy, nazwy karmy dla kotów, opakowania oraz w najmniejszym stopniu ze względu na skład, czy realne wartości odżywcze.

A właśnie karmy jednoporcjowe zapewniają największy zysk dla producentów.

Potrzeby opiekunów, kotów a nazwy karmy dla kotów

Nazwy karm dla kotów bardzo często są tworzone ze świadomością różnicowania oferty ze względu na wiek, płeć, rasę, kondycję zdrowotną kota, a nawet temperament.

Podobnie jak ma to miejsce w przypadku nazw karm dla psów, także nazwy karmy dla kotów coraz częściej oddają zmieniający się stosunek człowieka do zwierzęcia domowego.

Humanizacja kotów jest faktem, co szczególnie się manifestuje w składzie, formule jedzenia dla kotów, które namingowo oraz „kulinarnie” bywa stylizowane na dania właściwe dla człowieka. Zmieniają się także kanały dystrybucji karm dla kotów.

Charakterystyka nazw dla karmy dla kotów

Humanizacja zwierząt domowych silne piętno odcisnęła także na nazwach karm dla kotów. Opiekunowie kotów chcą nie tylko swoim pupilom dostarczyć pełnowartościowego, odżywczego, zdrowego jedzenia, ale także coraz częściej za pomocą tego jedzenia chcą wyrazić swoją miłość, chcą swoim kotom sprawić przyjemność.

Współczesne karmy nie tylko mają zaspokoić głód, muszą także zapewnić kotom dobre trawienie, wzmocnić sierść i kości, sprawić, by miały prawidłowy stolec i by zjedzona karma nie wpływała na ich samopoczucie, nie upośledzała ich naturalnej aktywności.

Applaws, Brit Carnilove, Cat`s Menu, Catz Finefood, Fitmin, Kitty, Lara, Miamor, Mizzi, Poesie, Power of Nature, Real Nature Wildness, Sanabelle, Select Gold, Taste of The Wild – to nazwy najbardziej reprezentatywne dla tego rynku.

Nazwy karm dla kotów mogą oddawać stosunek właścicieli do pupilów, mogą sugerować upodobania smakowe i składowe kotów, mogą sugerować benefity oraz funkcje, mogą wrzeszczcie odwoływać się do natury kotów, ich charakteru i dzikości, ale mogą także brzmieniem i znaczeniem podkreślać status społeczny opiekuna.

  • Co to jest naming?

    Naming, tworzenie nazwy firmy, usługi, produktu jest usługą, procesem, w którym projektant nazwy przygotowuje propozycje nazwy w oparciu o wyselekcjonowane wraz z klientem kryteria.

    Projektowanie nazwy jest najbardziej skuteczne i szybkie, jeśli jest oparte na ścisłej współpracy projektanta oraz klienta.

  • Ile kosztuje stworzenie nazwy?

    Cena zależna jest od wybranego pakietu.

    Pakiet „Dobry” –  15 propozycji – kosztuje 900 PLN brutto
    Pakiet „Lepszy” – 30 propozycji – kosztuje 1500 PLN brutto
    Pakiet „Najlepszy” – bez limitu propozycji – kosztuje 2500 PLN brutto.

  • Ile trwa stworzenie nazwy?

    Średni czas zakończenia projektu wynosi 14 dni.  Przy czym, udzielenie szybkiej i wyczerpującej informacji zwrotnej znacząco przyspiesza osiągnięcie celu.

  • Jak przebiega tworzenie nazwy?

    Kreacja nazwy firmy, produktu, usługi jest procesem. Prace nad nazwą rozpoczynają się w dniu podpisania i przesłania skanu umowy oraz potwierdzenia dokonania przelewu.

  • Kiedy następuje płatność?

    Usługa tworzenia propozycji nazw płatna jest „z góry”, po podpisaniu umowy, na podstawie rachunku.

  • Od czego zaczyna się współpraca?

    Od podpisania umowy, opłacenia rachunku oraz przesłania szczegółowych odpowiedzi na pytania dotyczące kryteriów formalnych, oczekiwań oraz celów.

  • Czy propozycje nazw będą miały wolną domenę?

    Tak. Wszystkie nazwy sprawdzane są pod kątem dostępności domeny -.PL.
    Dostępność innych domen jest dodatkowo odpłatna
    – wysokość dopłaty jest określana indywidualnie w zależności od poziomu złożoności projektu nazewniczego.

  • Czy wszystkie propozycje nazwy będą unikalne?

    Tak. Wszystkie propozycje są sprawdzane pod kątem ich unikalności.
    Nazwy, które już funkcjonują na rynku nie są przedstawiane.

  • Kiedy otrzymam pierwszą transzę propozycji nazwy?

    Pakiet Dobry – po 3 dniach roboczych.
    Pakiet Lepszy – po 2 dniach roboczych.
    Pakiet Najlepszy – w ciągu 24 godzin.

  • Ile propozycji jest w każdej transzy?

    W każdej transzy przesyłam po 5 propozycji.

  • Czy możemy podpisać NDA?

    Oczywiście 😉

  • Czy możliwe jest stworzenie architektury nazewniczej?

    Tak.

  • Czy przesłane propozycje nazwy będą miały opis?

    Na życzenie klienta mogę przygotować opis nazwy.